jueves, 2 de junio de 2011

Es lo que hay.

Sincerament, no em puc queixar d'estar solter.
Surto de festa, vaig on vull, m'ho passo be, faig el capullo tot el rato, i el que em dona la gana...
Pero no se que em pasa, que hi ha moments en els que trobes a faltar algunes petites coses, com tenir a algú a qui abraçar quan ho necesites o amb qui parlar; el dormir junt amb algú, i al despertar trobarte la seva carona el teu costat, i acariciar-la fins que es desperti.

He parlat amb molta gent en aquests ultims mesos, la majoria de tios coincideixen en una opinio, ara et toca ser un: "Vividor Follador"; i les noies normalment es divideixen en dos grups, en les que estan d'acord amb els nois, i un altre grup que pensa que a tothom li arriba la seva oportunitat i que ja arribara la meva.

No ho entenc, estem en una societat a on el sexe es mes important que el sentir-se estimat, on la gent prefereix "follar bojament" i després, si t'he vist no m'en recordo; a tenir una tarda al sofa, mirant una pelicula, arrejuntada junt a l'altre persona.

No ho se, igual es, que jo timid de mena, ya em costa de per si relacionarme amb la gent, sobretot en persona; i ja paso del tema.
Pero no crec, em veig més madur que una panda de crios que es pasen el dia pelan't-se-la com macacos a la seva habitació, i que el cap de setmana van a caçar conys.
Encara m'en recordo, tornant amb Ari del concert de MCR, com uns especimens es van posar a dir que sino trobaben ningu per lligar a les dues, que se'n anirien a la falla a buscar les noies menors borratches que es liaven amb qualsevol...

Aixi es la joventud moderna, i sino t'agrada, posat'hi fulles... que hi farem... Jo seguire esperant els bons moments :) i de mentres a disfrutar de la vida sol o acompanyat.



http://spb.fotolog.com/photo/59/57/13/damaged666/1287405567822_f.jpg


Porto bastants dies ñoño, suposo que sera per la falta de les coses citades anteriorment, i no se, ultimament també veig moltes coses que em fan alegrar.
En aquests ultims dies, un parell de persones em han vingut correns i m'han, pocs cops ho habien fet, en el fons t'alegra pensar que ets important per algú.

Namaste and Good Luck

No hay comentarios:

Publicar un comentario