martes, 31 de mayo de 2011

Primavera

La sirena de una ambulancia o un coche de bomberos suena a lo lejos; la lluvia cae sobre los tejados, mojandolo todo; una gota de agua resbala por mi pelo, cae, toma contacto con mi espalda y sigue bajando lentamente... un escalofrio recorre mi cuerpo.

Suena el telefono.

...click...

Hola preciosa, que tal estas?
...
Per aqui molt be també, m'ha agradat estar aquesta tarda amb tu.
...
Estaves nerviosa veritat? jajaja
...
No se, jajaja, ho semblava... com has estat gairebe tot el rato parlant sense parar, i no paraves de mouret d'aqui per alla...
...
jaja. Ja, sol pasar, home, es el primer cop que quedem els dos sols, haig de reconeixer que jo també estaba algo nervioset, pero bueno...
...
Ja, tens raó. Pero bueno, me'n alegro d'haber quedat amb tu... m'ho he pasat molt be.
...
A mi m'ha agradat quan t'he tirat a l'herba i te fet pessigolles, m'agrada el teu somriure. Ets molt maca.
...
Que ha pasat?
...
Ah!, sobre allo... Doncs no se... tu que creus que hem de fer?
...
Fem el que el cor ens digui...
...
Jo també t'estimo.
...
Et trobo a faltar...
...
No ho dubtis que trobare un moment per veure't petita.
...
Bona nit. Que dormis be, princesa.
...
Ja es aqui la primavera. t'estimo.

...Cleck...

Acaba el dia; deja de llover; recuerdos un beso pasado por remojo;... la gota de agua sigue bajando por la espalda hasta encontrarse con la cintura mojada del pantalón; donde se funde con ella como todas las otras gotas que han ido cayendo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario